Inici -> Ciutat de la Ciència i la Innovació

La Junta de Festes inicia el procés de renovació amb la presentació dels avaladors i avaladores fins al dijous 30

dijous, 23 de maig de 2024

La Junta de Festes de Vila-real inicia el període per a la renovació de la direcció de l'entitat, tal com estableixen els seus estatuts. Amb aquest objectiu, la Junta de Festes ha remés a totes les penyes i entitats vinculades al món de la festa una carta informativa sobre els terminis i el procés que se seguirà.

El primer pas per a poder participar en el procés electoral és la presentació d'avaladors i avaladores, que acabarà el dijous 30 de maig. Tota aquella entitat que vulga presentar-los haurà d'acudir a la Casa de la Festa (plaça de Mossén Ballester, 2) i s'haurà de fer aportant emplenada la instància general acompanyada del document oficial per a tal efecte o reenviar els documents registrats a l'Ajuntament. L'horari és de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h, i dimarts i dijous de vesprada de 17.30 a 19.00 hores. També es poden presentar telemàticament a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Vila-real www.vila-real.es/seulectronica.

La llista definitiva d'avaladors i avaladores serà anunciada el 5 de juny de 2024 i, posteriorment, seran convocats per a escollir les persones que passaran a formar part de l'assemblea que elegirà la Junta de Festes. La Junta de festes, a més, recorda que per a resoldre qualsevol dubte que puga sorgir, els usuaris i usuàries que ho necessiten poden posar-se en contacte amb ells a través de juntadefestes@gmail.com.

El calendari del procés electoral és el següent:

1. Abans del 30 de maig de 2024, elecció de la persona representant de cada entitat i presentació de la documentació a la Casa de la Festa.

2. 5 de juny de 2024, publicació de les llistes dels avaladors i les avaladores i inici de confecció de candidatures.

3. 25 de setembre de 2024, elecció d'assembleistes a la Casa de la Festa.

4. Del 7 a l'11 d'octubre de 2024, presentació de candidatures al Registre general de l'Ajuntament (Oficina d'Atenció i Tràmits - planta baixa).

5. Del 14 al 18 d'octubre de 2024, campanya electoral.

6. 27 d'octubre de 2024, celebració de l'assemblea per a l'elecció de president/a i Junta de Festes.

Descàrrega d’arxius

Destaquem
App Banner Sala de prensa Bústia Ciutadà Venta d'entrades Accés a la seu electrònica interior Banner Cita Previa
Plaça Major s/n. 12540 Vila-real (Castelló)
Telèfon: 964 547 000 | Fax: 964 547 032
Correu electrònic: atencio@vila-real.es

Enviament de posada a disposició de notificacions: notificaciones@vila-real.es